Författare Ämne: LÃ…ST TRÃ…D, hjälp, hur låser man upp och hur gjorde jag det??????????  (läst 12510 gånger)

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
Jag har lyckats att låsa en tråd, helt av ett misstag... hur tusan lyckades jag med det och hur låser jag upp den igen, det var inte min avsikt att låsa något.............

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
Ada; du skriver att jag har låst en tråd och att du kan skriva trots detta.
Problemet är att jag inte har låst tråden och nu hittade jag knappen "lås upp tråden".
Får det här meddelandet:
"Ett fel har uppstått!
Detta ämne har låsts av en administratör, du kan inte låsa upp det.  "

Om inte du har låst tråden Ada och inte jag har gjort det samt inte kan öppna, hur har det då gått till?


« Senast ändrad: ons 30 jan 2008 19:31:46 av kikarbara »

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Det vet jag, det är Guds hand som varit där och låst tråden naturligtvis. Det är dessutom mitt fel för jag skrev namnet Carola i ett inlägg. Då kom genast Guds hand trots att jag menade den sjungande Strutsen Carola och inte hon från Livets Ord. 

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Jag undrar varför det visas en IP-adress på de inlägg jag gjort under den där brötestråden bredvid anmäl till moderator?

Chicaboom

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 284
    • Visa profil
Jag tror bara att det är du själv som ser det Reggis. När jag tittar på inlägg jag själv gjort är det en IP-adress nere till höger, men inte på andras inlägg, inte på dina heller.

JJ

  • Global moderator
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 872
  • Teakfreak
    • Visa profil
Det är bara admin som ser allas IP-adresser. Alla andra ser bara sin egen.

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Då har jag väl bara inte tänkt på det tidigare. Man börjar ju bli lite nojjig. Kan någon ha stoppat in sån där utrustning hemma och styr ens dator, det är det man roar sig för, eller hur?

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
Det vet jag, det är Guds hand som varit där och låst tråden naturligtvis. Det är dessutom mitt fel för jag skrev namnet Carola i ett inlägg. Då kom genast Guds hand trots att jag menade den sjungande Strutsen Carola och inte hon från Livets Ord. 

Hm guds hand?  ;) Eller så var det någon som tyckte att jag skulle sätta mig på fingrarna innan jag svarade på något inlägg där... ;D

Anja

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 540
    • Visa profil
Jag har lyckats att låsa en tråd, helt av ett misstag... hur tusan lyckades jag med det och hur låser jag upp den igen

Det vill jag också veta. Hur tusan gick det till?  ??? Ada, du får förklara för oss ovetande.

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Jag tror inte Ada kan förklara det här: Det är en uppenbarelse, en händelse liknande den där Moses delade på vattnet med en kniv eller hur det nu gick till. Det är bara att stumma av förvåning se hur en tråd låses utav sig själv. De som tidigare tvivlat på Guds existens måste nu vidkänna att hans finns och han låser trådar. Låt oss nu tillsammans bedja för att tråden skall låsas upp.

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
Det vill jag också veta. Hur tusan gick det till?  ??? Ada, du får förklara för oss ovetande.

Eftersom jag är konspirationsteoretiskt lagd, så tror jag att Ada låste men skyllde på mig för att alla skulle tro att jag fegade ur vårt samtal  ;)

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Ja är inte det liksom samma sak Kikarbara, Ada eller Gud, det går väl på ett ut. Låt oss då i stället bedja till Ada för att tråden må låsas upp.

Anja

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 540
    • Visa profil
Jag undrar varför det visas en IP-adress på de inlägg jag gjort under den där brötestråden bredvid anmäl till moderator?

Vad? Jag ser ingenting.

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Anja, det låter allvarligt. Har du nallat på makens potensmedel, det kan ge tillfällig blindhet har jag läst.
« Senast ändrad: ons 30 jan 2008 23:03:37 av Reggis »

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
Anja, vi förenar oss i bön så du får synen åter.
Kan vi på samma gång be för min utgående mail i Telia som inte funkar. Det är väl den förb....de snöns fel. Funkar den inte i morgon, så vet jag att ni inte bad!